Bober 2011
13.1.2012, avtor: info / rubrika: zanimivo
Glavni cilj tekmovanj v informacijski in računalniški pismenosti Bober je spodbujati zanimanje učencev za računalništvo in informatiko kot temeljne strokovne in znanstvene discipline za področje informacijsko komunikacijskih tehnologij (IKT).
Tekomvanja tradicionalno potekajo v drugem tednu novembra. V tem šolskem letu je sodelovalo 15 evropskih držav ter Izrael in Japonska.
Naloge so razvrščene v več vsebinskih kategorij, ki pokrivajo različna področja računalništva in informatike. Pri izboru tekmovalnih nalog naj bi nacionalni programski odbori izbrali te tako, da so področja enakomerno zastopana.
INF |
razumevanje Informacij, njihova predstavitev (simbolično, numerične, vizualno), kodiranje, šifriranje |
ALG |
algoritmično razmišljanje, vključno s programiranjem |
USE |
uporaba računalniških sistemov (npr. iskalnike, e-pošta, preglednice, itd), splošna načela, ne pa tudi specifični sistemi |
STRUC |
strukture, vzorci in razporeditve, kombinatorika, diskretne strukture (npr. grafi) |
PUZ |
logične uganke, igre (Mastermind, Minolovec, itd) |
SOC |
IKT in družba: socialna, etična, kulturna, mednarodna, pravna vprašanja |
Društvo ACM Slovenija je v sodelovanju s Fakulteto za računalništvo in informatiko in Pedagoško fakulteto Univerze v Ljubljani v tem šolskem letu prvič izpeljalo to tekmovanje. V celoti je potekalo prek spleta in tam tekmovalci najdejo tudi rezultate. Udeležilo se ga je 3.616 tekmovalcev, skupaj pa je sodelovalo 96 šol, 21 srednjih in 75 osnovnih.
Najboljši iz posameznih šol so prejeli bronasta priznanja, tri odstotke najboljših tekmovalcev pa smo povabili na državno tekmovanje, ki bo 21. januarja na Fakulteti za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani.